Biroja tīrīšana Rīgā

biroja tīrīšana Rīgā - uzkopšanas ratiņi

Biroja tīrīšana – ieguldījums kompānijas reputācijā

Komerciālo telpu uzkopšana ieņem nozīmīgu lomu augošājā uzkopšanas pakalpojumu tirgū. Šīs nozares apgrozījums stabili pieaug, kas liecina, ka aizvien vairāk uzņēmumu uztic savu telpu uzkopšanu profesionāļiem. Biroja tīrīšana nav viens no tiem papildus uzdevumiem, kurus labprāt uzņemsies centīgākie darbinieki, vēloties vadībai parādīt savu iniciatīvu. Taču kādam tas ir jādara, pie tam – augstā līmenī. Kāpēc? Jo tīrs un kārtīgs birojs liecina par uzņēmuma vispārējo kultūru precīzāk, nekā dažādi apzināti veikti pasākumi. Ikvienam radīsies slikts iespaids par personu, kam ir grezns uzvalks, bet ar dubļiem notašķītas kurpes. Tāpat arī klients nelabprāt uzticēsies uzņēmum, kuram ir skaista mājaslapa un iespaidīgs sniedzamo pakalpojamu saraksts, bet tajā pašā laikā – netīrs birojs. SIA “Help Services” uzskata, ka reputācija nav vienīgais nozīmīgais faktors veiksmīgā uzņēmējdarbībā. Un tomēr tai ir milzīga loma. Tādēļ mēs esam apguvuši vērtīgas biroja tīrīšanas prasmes, lai palīdzētu tavam uzņēmumam lepoties ar nevainojamu reputāciju.

Veselība un darbaspējas iegūst no tīrām telpām

Salīdzinot ar dzīvojamajām telpām, birojos mazāku platību aizņem virtuve un labierīcības, kas sagādā vislielākās raizes privātmāju un dzīvokļu īpašniekiem. Tomēr netrūkst citu iespēju netīrības un putekļu uzkrāšanai. Kā zināms, putekļi var veicināt alerģiju un astmas rašanos. Savukārt vāja darbinieku veselība nāk par sliktu iestādei. Nenoslaucīts darba galds vai neiznests papīrkurvis var veicināt konfliktus kolektīvā, kad šo uzdevumu veikšana tiek novelta no viena kolēģa pienākumiem uz otru. Nekoptas telpas par sliktu nāk arī darbinieku morālei. Par laimi, pretējs efekts ir vērojams tad, kad jūtamas uzņēmuma vadības rūpes par strādājošajiem.

Visbeidzot, kā lai gūst panākumus 21. gadsimta sīvajā konkurencē, ja gan tev, gan kolēģiem ir zemas darbaspējas? Sakopta vide nāk par labu koncentrēšanās spējām, jo tajā nav netīru virsmu, drazu un smaku, kas samazina fokusēšanās iespējas. Tā arī rada lepnumu par savu darbavietu un vēlēšanos strādāt labāk. Šādi faktori ieņem aizvien lielāku lomu tajos uzņēmumos, kuri ir piedzīvojuši spēcīgu attīstību un pietuvojušies robežai, kad ir aizvien grūtāk atrast jaunus, efektīvus izaugsmes veidus.